Final

Final

Örnek Resim
İbrahim Yücel Reklam

Arion

Malatya Haber -

Yeni Başkan Çok Kızdı!

Yeni Başkan Çok Kızdı!
  • 27.12.2015

Malatyaspor’un Cumartesi günü yapılan olağanüstü kongresinde kulüp başkanlığına seçilen Avukat Şevket Küçükaslan, sarı- kırmızılı takımın Giresunspor karşısında elde ettiği 1-0’lık yenilgiden sonra adeta ateş püskürdü.

Küçükaslan, maç sonrasında şunları söyledi:

“Yönetimimizin ve gerekse başkanlığımın ilk maçıydı. Bize bugün, bu futbolcuların, bu teknik kadronun bu maçı bize hediye etmeleri gerekirdi. Biz canla başla iyi niyetli olarak gelmişiz, bir heyet kurmuşuz. Yönetim kurulu olaraktan biz onların bütün problem ve sıkıntılarını gidermek için uğraşıyoruz, sorunları halletmeye çalışırken, bugünkü ben Malatyaspor’un oynadığı futbolu futbol olarak addetmiyorum.

Yani ben size şunu söyleyeyim arkadaşlar. Giresunspor gibi bir takıma kendi sahamızda gol atmamak, galip gelmemek çok büyük bir afedersiniz terbiyesizliktir. Ben futbolcularıma da çok kızıyorum, teknik hocama da çok kızıyorum. Hiç bize yakışmadı. En azından burada şu güzelim Malatyaspor seyircileri açıkça söyleyeyim ne yapmakta hepsi haklı kardeşim. Yav en azından bırakın bizim yönetimizi oynamadınız kardeşim bize de şu güzel insanlar için, Allah rızası için oynayın ya. Bütün maç boyunca herkes görevini yaptı seyirci olaraktan. Bağırdı tezahürat yaptı. Neticede gördünüz. Sizler de maç seyrettiniz. Allah aşkına Malatyaspor’a yakışan bir futbol var mıydı bugün? Kesinlikle yoktu. Çok üzgünüm. Yani eğer birileri bizimde burada yeni yönetimimizi başkanlığımızı sabote etmeye çalışıyorlar düşüncesinde olurlarsa Malatyalıya yazık olur, bu şehre yazık olur.

Dünkü kongrede de söyledik. İyi niyetle geldik. Halisiz, safız, temiziz. Bizim kimseyle vermişliğimiz, almışlığımız hiçbir şeyimiz yok kardeşim. Temiz pırıl pırıl sayfamız var. Arkadaşlarımla başkan olarak benim araştırsınlar baksınlar etsinler. Bizim hiçbir şekilde bu saatten sonra şana şöhrete ihtiyacımız yok kardeşim. Herkesin kendine göre bir mevkisi, konumu, bir hayat yaşamı var. Ama çok üzgünüm. Bu üzüntümden dolayı da ne diyeceğimi bilmiyorum. Gerçi daha yolun başındayız. Lig uzun bir maraton. Şu anda 10 puandayız. Önümüzdeki lider takım 4 puan önde. Fakat biz bunun mutlaka bir yolunu bir çaresini ve biryerde bir tıkanıklık var. Bir mikrop var. O mikrobu ortadan kaldırmamız gerekiyor. Yoksa yazık olur Malatya seyircisine. Yazık olur bizim zamanımıza, yazık olur açıkçası paramıza kardeşim…

…Açıkça net olarak söylüyorum. Futbolcuma da teknik kadroma da sitem ediyorum. Yönetim kurulundaki arkadaşlarımla, İstanbul kanadındaki arkadaşlarla görüşeceğim. Bunun bir çözümü vardır. Onu halledeceğim. Şu anda bir şey söylesem afederseniz çok erken ve yanlış olur.

…Futbolcularımda ben kasıt filan aramıyorum. Bugün sahada gördüğüm futbolcularda, Eskişehir’le oynanan maçla ilgili hiçbir benzerlik yok. Var mı Allah aşkına? Sahada geziniyorlar. Bir sürü hata yaptılar. Açıkça söyleyeyim. Burada Giresun gibi takıma yenildik. Bir de onu boşver. 2-3 pozisyon da onlar kaçırdılar. Demek ki fark da olabilirdi, belki 2-0, belki 3-0, belki 4-0. Ben ne isterdim. Bugün futbolcularımdan ne isterdim? Yav yeni bir başkan gelmiş, yeni bir yönetim gelmiş, yeni bir ruh gelmiş. Ben onlar için oynayayım. Bizi de vazgeçtim. Ben seyircim için oynayayım. Biz bugün varız, belki yarın yokuz. Yönetim değişir, yeni başkanlar gelir, yeni başkanlar gider. Ama seyirci kalıcıdır. Ben çok üzülüyorum. Niye? Şu Malatyaspor seyircisine, bu güzelim insanlara hiç yakışmadı. Burada öyle insanlar var ki, cebinde 1 milyon parası yok. Veyahut bir yerden borç almıştır, şu maçı izlemek için. Onlar adına çok üzülüyorum. Onlardan da açıkça söylüyorum heyetim adına özür diliyorum.”

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici, saygısız ifadeler, cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, suçluyu ya da suçu övücü, uygunsuz gönderici adı, 'naylon- uyduruk' mail adresli, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır. Ayrıca, mesajların tüm yasal ve cezai sorumluluğu, mesajlarıyla birlikte IP numaraları da düşen göndericilere aittir."