Final

Örnek Resim


Malatyalife Residence

Malatya Haber -

Yeşilyurt Kadrosunu Büyükşehir’e Taşıyor

Yeşilyurt Kadrosunu Büyükşehir’e Taşıyor
  • 15.05.2018

Ahmet Çakır’ın milletvekili aday adayı olmasından sonra, Yeşilyurt Belediye Başkanı iken Malatya Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevine getirilen Hacı Uğur Polat, Yeşilyurt Belediyesi’ndeki 3 başkan yardımcısı, 3 müdürü ve belediye şirketinin genel müdürünü Büyükşehir Belediyesi’ne alıyor.

Yeşilyurt Belediyesi Başkan Yardımcıları Meltem Kavuk, Haydar Şahin ve Mehmet Güner’in yanı sıra Temizlik İşleri Müdürü Adem Bedir Ergül ile Destek Hizmetleri Müdürü Tuğrul Budak ve Basın Halkla İlişkiler Müdürü Lütfü İnan ile Yeşilyurt İnşaat Şirketi Genel Müdürü Selahaddin Sami Üzmez’in Büyükşehir Belediyesi’ne geçişleri ile ilgili işlemlerin başlatıldığı Yeşilyurt’un yeni Belediye Başkanı Mehmet Çınar tarafından da doğrulandı.

Büyükşehir’e geçen isimlerin, burada hangi kadrolarda görev yapacakları hakkında bilgi verilmedi.

malatyahaber.com

Etiketler: /

Yorumlar
  1. bilgehan dedi ki:

    hacı ugur başkan belediyeciliğe yeni bir ivme getirdi ben bu adama güveniyorum yardımcılarından kendi razıysa bizde razıyız ama işi çok zor allah yardımcısı olsun çakır enkaz bile degil tam anlamıyla bataklık bıraktı

  2. Malatyalı dedi ki:

    Hacı Başkan şu an o mevkide oturuyorsa bilinki yardımcıları sayesinde bir yerlere gelmiştir. Tabikide adam kendi ekibini yanında isteyecektir. Başka kime güvenecek kendine kalan büyükşehirde büyük bir enkaz allah yardımcın olsun nasıl kalkacaksınız bu işin üstesinden.

  3. kemal dedi ki:

    kayseri adıyaman kavgasını geçin beyler,bal gibi,şelaleciler çöreklenecek,bunlara dur diyebilecek malatyalı manuel müslümanlar nerede ?

  4. cumali elmas dedi ki:

    ŞURDA YAZILANLARI OKUDUMDA VAY BİZİM MALATYANIN HALİNE
    VAY ELAZIĞLI
    VAY KAYSERİLİ
    VAY ADIYAMANLI
    ALLAHTAN KORKUN MALATYADAN BİR DIŞARI ÇIKINDA
    BAŞKA İLLERİN NE KADAR GELİŞMİŞ OLDUĞUNA BAKARAK KARAR VERİN.
    YEŞİLYURT BELEDİYESİ BİR VİYADÜK YAPTI
    BİRGÜN DUYARSINIZ ÇÖKER.
    BATTALGAZİ HAMAM MÜZESİ YAPTI HA ŞİMDİ KAPALI.
    MALATYA BÜYÜK ŞEHİR ZATEN İÇLER AÇISI FAHRİ KAYHAN CADDESİNE
    İNEKLER YAYILSIN DİYE SU YALAĞI YAPTI.
    DUA EDELİMKİ
    BAŞIMIZA DAHA KALİTELİ BAŞKANLAR GELSİN MALATYAMIZA HİZMET ETSİN

    KÖRLER SAĞIRLAR BİR BİRİNİ AĞIRLAR….

    1. mehmet dedi ki:

      allah razı olsun yorumun güzel

    2. sahipsiz malatya dedi ki:

      ağzına sağlık kasrdeş

  5. Hacer dedi ki:

    Hafif raylı sistem getirmeyip de telli otobüs (trambüs) saçmalığını Malatya’ya getiren düşünce yapısı bitecek ve Malatya hak ettiği Organize-Üniversite Tramvay Ray Hattı’nı görecektir inşallah. 10 yıldır ilgili belediyelere Huzurevi önünü kaldırım yapma talebi vermemize rağmen yapmadıkları gibi şimdi ellerinde seçim yatırımı kalmadıklarından iki gündür 10 yıldır girmeye tenezzül ettikleri Huzurevi yoluna nasıl girip yapıyorlar. İşine geldikleri gibi işleri kronolojik sıraya koyuyorlar ve halkın öncelikli ihtiyaçlarını göz ardı eden bir yerel yönetim sistemi var maalesef şehrimizde. Yazık!

  6. Mehmet Coşkun dedi ki:

    Her başkanın yakın çalışma ekibi vardır haci uğur bey de bunu yapıyor neyin yaygarsını koparıyorsunuz siz

  7. Malatyalı dedi ki:

    Bır tane bayan var beledıye Başkan yardımcısı oda çok bılgılı çok işe yarıyor maşallah

  8. Ahmet malatyali dedi ki:

    Ne kadar memnuniyetsiz olduk arkadaş ya. Bırakalım da insanlar işlerini yapsın , hizmetlerini görelim. Anca boş boş algı yaratıyorsunuz.

  9. Selahattin Deniz dedi ki:

    Kim Kadrosunu nereye taşırsa taşısın. Önemli olan malatyamıza yapilan hizmetler değil mı? Hacı uğur polat Büyükşehir belediye başkanı oldu artık. Ve bence malatyayı daha da guzellestirecek.

  10. MALATYA LI dedi ki:

    HÜLLE YAPMAYINDA NE YAPARSANIZ YAPIN

  11. mehmet dedi ki:

    Götürdüğü başkan yardımcıları ve müdürlerin hangisi Adıyamanlı ki bu kadar agır konuşuyorsunuz, iftira atmayın günah ayrıca malatya elazığ Adıyaman hep iç içe ayırımcılık yapmayın. başbakanınız da erzincanlı ama izmir milletvekili, ırkçı bir millet olmuşuz yazık

  12. AhmetMalatyali dedi ki:

    Kayserililere yol gorundu… Malatyada tramvaya gerek yok diyen motas mudurunde sira… Onun yerine de bir Adiyamanli bekliyoruz insallah az kaldi Adiyaman buyuksehir bld oluyoruz yakinda. UYUMAYA DEVAM ET MALATYA OYLAR AMPULE…

  13. Ottoman dedi ki:

    Bir tane ozel kalem muduru getirmisler.. Az kalsin babasini asacakti…oyle bir hal hareketi var dersin padisahim cok yasa.. Senin gibi niceleri geldi gecti.sen bu kafayla 2019 u bile goremez buralarda desifre edilirsin azizim.

  14. halim dedi ki:

    reise ve mhp ye evet

    1. Çetin dedi ki:

      Algi operasyonu yapmayın

    2. ORHAN YILMAZ dedi ki:

      bu seçimlerde de bu çıktı oylar reise ve mhp ye yanılıyorsunuz oylar hep reise kim vekil olursa olsun oylar yine reise

  15. Murat dedi ki:

    Yeşilyurt belediyesinden Büyükşehir belediyesine getirilen kişiler ne tür başarılara imza atmışlar ki ödüllendirilip Büyükşehir belediyesine transfer edilmiş.Bence o kişilerin istifa edip gitmesi Yeşilyurt Belediyesi için çok hayırlı olmuştur.

  16. Cemalettin dedi ki:

    Hacı Uğur Polat yerel seçimlere hazırlanıyor
    Belli ki Büyükşehir için genel merkez tarafından görevlendirilecek

  17. Mesut dedi ki:

    zeki sarılar söyledik söyledik en son ayıktı inceledi yolladı ve burdan yazıyorum açık açık makamında oturan zeki sarılar yerine bakan o şahısta belediyeyi zarara sokuyor sayın başkanım görevden alın belediyemiz huzur bulsun… … O koltuklarda 800 bin malatyalının hakları var…..

    1. İsmail dedi ki:

      Mesut çok doğru söylemişsin MASKIDEN gelen genelsekreter yardımcısı olan şahsın acil alınması lazim HACI BAŞKANIM duy sesimizi rotasyona bu şahısla başla LÜTFEN bak bakalım nasıl biz muhtarlar ve vatandaslar sana minnettar kalacaz.bu şahıs belediye için parti için malatya için ciddi sıkıntı ve tehlike.BILGINIZE

  18. Malatya dedi ki:

    Dışardan transfer gelip hiçbir işe yaramayan personeli hizmetçi gibi özel işlerinde kullanan hesapsız harcama yapan personele dereden bakan ıslamın şartınını 7 6. Hadini bilmek 7 hadini bilmeyene hadini bildirmek diyen burnu havalarda gezenlere dokunursa gönüllerin başkanı olur personelin yanında

  19. Deka dedi ki:

    Şu şehir dışında getirilen müdürler ve daire başkanları değiştirmeye gücü yetebilecekmi bakalım öyle yiğitse hele bi hepsini bi görevde alsın yerine Malatyalı alsın

  20. Çetin dedi ki:

    Tabiki taşıyacak adiyamanli hemsehrileri olmazsa olurmu bundan sonra yeni bir akim var Adiyamanlılaştıramadıklarımızdan mısınızz

  21. Eren dedi ki:

    buyuk pasta icin toplaniliyor desene adminn

  22. MALATYA dedi ki:

    reis dışında size kesinlikle oy yok

  23. Murat ÖZTÜRK dedi ki:

    Çakır başkanın yıllardır yapmadığını Hacı başkan ayağının tozuyla yapıyor kayseriler yol göründü galiba Hacı Başkanda geri vites yok

    1. gökhan dedi ki:

      Kayserililer gidecek yerine adıyamanlıları dolduracak bir şey fark etmiyecek yani

      1. cemil dedi ki:

        kayserililerin kime ne zararı oldu arkadaş. yandaşçılık hemşericilik köylücülük yapmadıkları her an görevden alınabilirizi bildikleri için çalıştıkları için mi beğenilmiyorlar. illaki Malatyalımı olması gerekiyor tüm memurların müdürlerin. o zaman tüm dışardaki Malatyalıları toplayıp getirin malatyaya. ete para vermeyin birbirinizi yiyin.

YORUM YAZ
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici, saygısız ifadeler, cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, suçluyu ya da suçu övücü, uygunsuz gönderici adı, 'naylon- uyduruk' mail adresli, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır. Ayrıca, mesajların tüm yasal ve cezai sorumluluğu, mesajlarıyla birlikte IP numaraları da düşen göndericilere aittir."