Yükleniyor...
Yukleniyor

Yükleniyor

“Malatya’ya Verildi, Elazığ’a Verilmedi”!.

Gündem

29-11-18 08:25

“Malatya’ya Verildi, Elazığ’a Verilmedi”!.

Bu haberi arkadaşlarınla hemen paylaş!

TBMM’de konuşan CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol, Elazığ sorunlarına değindi.

CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol, bugün TBMM’de söz alarak Elazığ ile ilgili konuşma yaptı. Elazığ Milletvekili olarak ilk defa mecliste söz aldığını vurgulayan Erol, başta PKK ve FETÖ terör örgütüne karşı dik duruşunun, söylemlerinin ve davranışlarının aynen devam edeceğini kaydetti.

26’ncı dönemde Tunceli Milletvekili olduğunu ve kürsüde çok konuşmalar yaptığını anımsatan CHP Elazığ Milletvekili Gürsel Erol, “27’nci Dönem Elazığ milletvekilliğimizde de aynı duyarlılıkla, aynı sorumlulukla konuşmalara devam edeceğiz. Tunceli Milletvekilliğim döneminde olduğu gibi önceliğim, devletin varlığı, milletin bölünmez bütünlüğü, vatanın birliği ve korunmasıyla ilgili duyarlılığım aynen devam edecektir. Başta PKK ve FETÖ terör örgütüne karşı dik duruşumuz, söylememiz ve davranışımız aynen devam edecek. Hem kentim Elazığ’ın hem Türkiye’nin manevi ve milli duygularına sahip çıkarak siyaset yapma anlayışımız aynen devam edecektir. Siyasette ırklara , din, etnik kimlik ayrımcılığına göre değil, siyasette evrensel değerler üzerinden bütün ülkemizde yaşayan tüm yurttaşlarımızın eşit yurttaşlık hakkına sahip çıkarak siyaset yapmaya devam edeceğiz” dedi.

“Sorunların çözümüyle ilgili ortak aklın geliştirilmesi önemli” 
Uzun süreden beri, Elazığ milletvekilinin ilk defa sorunlarını gündeme getirdiği bir konuşma talebinde bulunduğunu ifade eden Milletvekili Erol, “Elazığ, aslında, Doğu Anadolu’da Kuzey ve Güneyi, Batı ile Doğuyu birbirine bağlayan bir geçiş noktasıdır. Kendine göre gelenekleri, milli duygular, kültürü olan ve bölgede geçmişte “Elazığ” denildiği zaman Doğunun Paris’i diye adlandırılan bir kentti. Ama gel gelelim ki Elazığ’da üniversitemiz var. Bu üniversitemiz Türkiye ortalamasında 25’inci sırada olmasına rağmen, Elazığ bir üniversite kenti değil. Elazığ inanılmaz bir kültür ve turizm potansiyeline sahip. Harput gibi, Hazarbaba gibi turizm potansiyeli olacak birçok verisi olduğu halde Elazığ bir turizm kenti de değil.Elazığ’da organize sanayi bölgesi var, özellikle Elazığ vişne mermeri Türkiye’nin ve dünyanın en kıymetli mermeri olmasına rağmen, Elazığ bir sanayi bölgesi de değil. Ovalarımız var. Belki de Türkiye’nin en ayrıcalıklı kentlerinden birisi, üç tarafı sularla çevrili yarımada konumunda ama su ile ovaları birleştiremediğimiz için Elazığ bir tarım kenti de değil. Elazığ’da yaşanan bu sorunların çözümüyle ilgili tabii ki ortak aklın geliştirilmesi, çözümlerle ilgili gerekli girişimlerde bulunmak, Meclis kürsüsünde gündeme getirmek bizim asli görevlerimizden birisi”diye konuştu.

“Siyasi sorumluluğumuzu yerine getireceğiz” 
Geçmişte Elazığ’ın her dönemde AK Partiye inanılmaz destek verdiğine de dikkat çeken Erol, “Bütün milletvekilleri AK Parti’den seçilmiştir. Belediye Başkanı AK Parti’den seçilmiştir ama çevre iller ile Elazığ’ı değerlendirdiğiniz zaman, Elazığ her zaman ikinci planda kalmıştır. Çevre illerden Malatya, Bingöl ve Erzincan, Diyarbakır, Kahramanmaraş ve Gaziantep’e bakanlıklar verilmiştir. Ama Elazığ’a hiçbir dönem bakanlık verilmemiştir. Ama şimdi Elazığ’ın 41 yıl aradan sonra Cumhuriyet Halk Partisinden seçilen bir milletvekili olarak, siyasette farklı konularda ayrışmak yerine ortak değerlerde buluşarak kentin sorunlarına çözüm arayan bir anlayışla bu sorunların çözümüyle ilgili siyasi sorumluluğumuzu yerine getireceğiz. İlçelerimiz kendi kaderine terk edilmiş. Özellikle Elazığ’da 3 tane bakır maden işletmesi var. Daha doğrusu yer altı kaynağı zenginliği açısından 3 tane maden ocağımız var. Bunlar Ferrokrom, Eti Krom ve Maden Bakır İşletmesidir. Bunlar özelleştirilmiş ve bunların bulunduğu ilçeler, beldeler tamamen terk edilmiş bir hale getirilmiş”diyerek sözlerini tamamladı.

Elazığ, iha

Subscribe
Bildir
guest
66 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Sezai

Elazığ 1879 da Diyarbakıra bağlıydı.Malatyada elazığa bağlıydı. Elazığ il oldu.Sonradal 1921 de Malatya il oldu..1954 de de Malatyadan ayrılan Adıyaman il oldu.Malatta elazığa,Adıyamanda Malatya ile tekrar toprak görüşmeleri yapması lazım .Şaka gibi ve gerçekten komik.Demekki neymiş kendi kendinize bize burası ,şurası bize aitti aldılar demeyle bu işler olmuyor.Neye göre kime göre toprak sahibi oluyorsunuz.Hadi gidin burada değil elazığda ağlayın

sedat

Malatya Malatyalıların’dır.

Bülent

elazığspora kadar,malatya haber com da şikayetçi olmuşlar.Burası ağlama duvarı olmuş.

kaplan44

Bie elazığlının en büyük hayali malatyada evinin olması..

ahmet

fazla şişirme patlarsınız

murat

ne yani adıyaman’da 1954’e kadar malatya’ya bağlıydı. şimdi nüfusu elazığ’dan fazla. biz adıyamanlılarla uğraşmıyoruz. malatyalıların adıyaman ile adıyamanlıların da malatyalılarla hiçbir husumeti yok. elazığlılar biraz öz eleştiri yapsın.

Ubeyt

Ya kardeşim ne ebleh yorumlar atıyorsunuz burda bir şehir gelişmesi için çaba harcanıyor siz hala cahiller gibi yok malatya yok elaziğ polemigine girmissiniz bizde bu kafa oldukça çok cefasini çekeriz sizi mantığa davet ediyorum

Malatyalı

Baksanıza kendi haber sitemizde bile birçok elazığlı eleştiri yapmak için sitemize girmiş durumda. Ne büyüksün sen Malatyam…

Tatar Beyi

erol beye bakınca, internette yazınca bu haber sitesi geliyor. birbirimize yakınız. ondan. kan çekiyor.

Gerçekçi

Su 40—50 yılı anlatalım da unutanlar hatırlasın..Hep aynı laf Malatya ya Elazığ’a bağlıydı! Ne zaman baglıydı cumhuriyet öncesi. 1923 te cumhuriyet kuruldu eyalet sistemi hepsi kalktı tüm sancaklar, eyaletler vilayet oldu… Osmanlı zamanında Diyarbakır eyaletine hepsi baglıydı. Sonradan Harput’iye mi ne bölge eyaleti kurulup o saydığı ilçeler , iller bağlandı. Ona bakarsanız İstanbul da Konstantin di, İstanbul İtalya ya baglıydımı diyelim yani şaka gibisiniz..gelelim günümüze allah muhafaza Elazığ’a bakanlık verilse Malatya’yı silerler bunu da milliyetçilik adı altında ırkçılık yaparak uygularlar emin olun.. Mehmet ağar örneği ortada… polislere üniversite okuma şartı getirilmesine son sınav kala Elazığ’da ne kadar boşta adam varsa kahvede oturan varsa hepsini toplayıp polis yaptı.. nüfusu yetmediği halde Büyükşehir yapmaya çalıştı.. Özal da 19 bin nüfus eksik diye Cumhurbaşkanı oldugu halde hakkıyla olsun dedi Malatya yı yapmadı..Süleyman Demirel Elazığ mitinginde ne dedi? Su dağın arkasındaki vilayeti Özal geliştirdi tekrar orayı köy yapacaz köy dedi.. Elazığlılar alkışladı..karayollarına Malatyalı müdür atandığında görevden alındı.. neymiş, yatırımlar Malatya ya yapılır diye.. böyle cahillik olur mu.. hala da aynı 1 tane Malatyalı müdür bulamazsınız, olmazda… olamaz onlar için! İşte bu ayrımı yaptıkları için, artık Malatya Büyükşehir olduğu için, artık Malatya bölge şehirdir ve Malatya ya getirilmelidir… Malatyalı ile Elazığlı arasındaki fark nedir derseniz?malatyalı bir yatırım Elazığ’a gidince sadece bakar susar… tam tersi olunca Elazığ ayağa kalkar… ne yapar eder engeller..işte fark bu! Bingöl Tunceli Elazığ arasına bölge havalimanı yapılacaktı Cevdet bey bakandı.. halk ayaklandı Elazığ’a yenisi yapıldı.. sırf onlar gelsin Elazığ’a.. bu sehirleri Elazığ’a gebe bıraktırarak alışveriş yaptırarak , ticaretleri artırmak bölge de tek olmak amaçları… Şehir hastanesi bingöle yapılacaktı ne yaygara kopardılar.. Elazığ’a yaptırdılar… şimdi Malatya kale tarafına Malatya—Elazığ arasına bölge Havalimanı yapmaya kalksa izleyin gümbürtüyü… daha yazarım editöre ayıp olur saygılar…

Tatar Beyi

haftada 20-30 sefer yapılan yere bölge havaalanı olmaz. haftada 3-5 sefer olur da dediğiniz olur.

Diğer konu. cumhuriyet devrinde zaten sn. İnönü var.
yani anlayacağınız Malatya 1921 e kadar Elazığ vilayetine bağlı sancaktı. Meclis kurulunca yerel yönetimlerde düzenleme yapıldı. Arapkir, kemaliye, çemişgezek 1936 yılında Elazığdan alınıp diğer illere verildi. sn. İnönü başbakandı. Kızmayın. Tarih kitapları öyle yazıyor.
Selamlar.

Kemal

1879 dan önce de elazığ,Diyarbakıra bağlıydı.1921 den sonrada malatya il oldu.1954 de de Adıyaman, Malatyadan ayrıldı il oldu.Bir il ve ilin insanları bu kadar cahil olamaz.Önce Diyarbakıra olan borcunuzu ödeyeceksiniz,sonra gelip hesap yapacaksınız.

Malatyalı

Ağzınıza sağlık. Çok doğru tespitler ve gözlemler.

Haluk

ona bakarsan Adıyaman da Malatyadan ayrıldı il oldu.Malatya bir elazığ kadar toprak kaybetti.Nasıl bir mantık la yola çıkmışsınız.Beyefendi malatyada harcanıyorsunuz.

berke ASİL

şu elazizliler yine gelmiş adamlarda bitmeyecek malatya kompleksi her alanda kıskançlık var

engin

parti ayırımı yapmadan şimdiye kadar elazığ dan çıkan milletvekileri nden hiç biri bu kadar ilgilenmediler elazığ ın sorunları ile tebrikler sn.G.EROL

Serhat Atalay

Doğu Anadolu bölgesinde ki elaziga yakın olan illeri saymış dikkat ederseniz sadece malatyayi baz almıyor ilk defa bir milletvekili miz elazigin tüm sorunlarını kısa net bir şekilde ifade etmiştir kendisini tebrik ediyorum Allah razı olsun umarım sesi yürütme merciine ulaşır da Elazığ’da hak ettiği değere yani üretime geçer insanımızda memleketini terk etmez saygılarımla

Haci Bilen

He gardaş. Ha gayret. Malatya iki tane Cumhurbaşkanı çıkardı. Siz de çıkarmalısınız…(!)

Ejder1kaplan12

Mhp oy veriyorum malatya elazig gardas sehirdir.bir chp degilde tugrul turkes gibi konusmus siyaseti delikanli gibi turk gibi yapiyor.tebrikler bu adami takip edin

zeki

Malatya’daki müdürlerin, üniversite kadrolarının %80’i Elazığlı. Elazığ’da sittin sene bu kadrolara Malatyalı atayamazsın. Adamlar sürekli ağlayarak kazanıyorlar. Politikayı da iyi biliyorlar. Biz birbirimizi yemeye devam edelim.

Kamil

on numara beş yıldız yorum yapmışsın.Aynen öyle.Elazığda bu kadar Malatyalı yönetici olsa şehir birbirine girer.

Ali

Yeni hastanelerine en iyi doktorlarından bir tanesini sırf Malatyalı diye başhekim olarak atamadıklarını duymuştum. Kim bilir daha neler var. Ama haklısın Elazığ’da bu kadar Malatyalı yönetici mümkün değil olmaz.

Malatyalı

Çok doğru bir tespit. Elazığ’da futbol oynayan Malatyalı gençler bile protesto edildi yakın zamanda stadda.

Doğan Demirelli

Bende Akp liyim hemen belirteyim fakat gel gorki Ak parti elazığı anlamamış bu çok üzücü bir durum. Aslında Gürsel bey bir tepkidir Ak parti için öyle sanıyorum bu mesaj çoktan alınmış olmalı. Türkiyenin sigortası olan bu şehir herşeyin en iyisine laiktir. Kadim şehir elazığ her dönem olduğu gibi şimdide devletine bağlı. Bir an önce hak etiği değeri bulmazsa yapacak tek şey yeni seçenekler üzerinde çalışmak olmalıdır.. Bu arada sayın vekilimde saygılar elazığ kendine hizmet edenleri unutmaz. Saygı ve sevgilerimle .

Malatyalı

Bu Alazığlıların da ömürleri Malatya kıskançlığı ile geçecek yazık

Kılıçarslan

Elazığ tartışmasını bırakın BUGÜNKÜ dönemde TURGUT ÖZALın verdiği bölge mudürlüklerini öyle veya böyle başka illere bu hükümet göndermedimi, siz ona bakın vah malatya vah üğraştığınız şeylere bakın………………..

Gakko

Gürsel bey senin allahına kurban.. Kaç defadır elazığ akp den millet vekilleri çıkarıyor. Hangisinden elazığ şehir ismi duyduk. Gürsel bey 40 yılllık dargınlığın ilk hamlesi ile diğer vekillere görevini hatırlatır inşallah. Ayrıca yorumlara baktımda : arkadaş ne ara malatya elazığ rekabetine döndü olay.. Vekilim komşu illerden çıkan iktidar vekillerin çalışması ve bakan çıkarılmalarından bahsederken siz ne anlayorsunuzda olayı çekememezlik ve çatlama diye yorumluyorsunuz…

Akin

Bir elazigli olarak bu secimde eger elazigdan aday olurdan oyum senin 34 yasindayim mhp den baska partiye oy vermemisdim ama Bundan sonra gursel erol dan baskasina oy haram olsun

Latif

Tatar beyine katılıyorum. Ayrıştıran değil, birleştirici söylemler de bulunalım.. Nedir bu basite indirgemeler.. Sayın vekili bazı açık oturumlarda takip ettim. Çok harika söylemleri var. Dürüst bir siyasetçi… Ama ben isterim ki Elazığ ve Malatya vekilleri şehirlerine bir hizmette bulunmak isterlerse illa da Malatya ve Elazığ’ı baz alıp, insanlar arasında kine nefrete ve ayrımcılığa sebep olmasınlar. Yıllardır Malatya ve Elazığ insanlarını horoz döğüştürür gibi döğüştürüp bunun üzerinde siyaset yapanlara ve bunlara alet olanlara acıyorum.. Bırakın didişmeyi de doğunun gözbebegi bu güzel şehirleri bir adım daha ileriye nasıl taşırız kaygısını yaşayalım. Selam ve muhabbetle…

Arif APAK

HEPİMİZ BU VATAN TOPRAĞINDA YAŞIYORUZ. MEMLEKETİMİZİN HEPSİ BİZİMDİR. HEPİMİZ KARDEŞİZ AYRILIKLARI BIRAKALIM. FARKLILIKLARIMIZ ZENGİNLİĞİMİZDIR.

oral akgün

malatya elazig kavgası değil bu bunu birkere anlayalım elazig yapılmayan yatırımlar ilgisizlik söz konusu ELAZIĞ SPOR Kaderine nasil terkedildiyse ELAZIĞ ILI de kaderine terk edilmiş gibi fabirakalari olmayan edata fakirlesmesi için çalışılan bir il kaç dönemdir AKP YI 1.PARTİ YAPAN ELAZIĞ halkına bir soru Memleketimin yeri burasımı yoksa IYI GÜZEL BIR GELISMİS BÜYÜKŞEHİR ELAZIG.MI OLMASINI İSTIYORSUN İŞTE BU SORUYU AKP MILLET VEKILLERINE SORMALIYIZ SIZLERI BIZ TBMM NİYE GÖNDERIYORUZ?

emrah

ne kadar bölge müdürlüğü varsa elazığa taşındı en son meteroloji bölge bile gitti. bizim sesimiz çıkmadı yine bir tane dahi Malatyalı müdür yok elazığda ama malatyada her yer Elazığlı biz ırkçılık hemşericilik yapmayız ama sizler her daim bunu yaptınız

Ali YILDIRIM

Vatana ve millete bağlı olmanız,dik duruşunuzdan dolayı her daim destekçiniz olarak size teşekkür ederim.

mehmet

malatya malatya bulunmaz eşin

Recep

Yorumunuz çok güzel çokta yerinde aynen size katılıyorum. ? ?

Serpil

Malatyalıyım ama Elazığı da çok seviyorum komşumuz 2 ci memleketimiz tanıdığım herkes de Elazığı sever sayar.bir milletvekilinin sözlerinden dolayı 2 komşu il tabiki düşman olmaz olamaz.sadece cahiller bunu yapar.boşuna birbirinizi kırmayın derim.

Alper

Miiletvekili ayrıştıracak bir şey mi söylemiş? Tam aksine adam chp vekili olmasına rağmen akpartili bakan istiyor şehrine. Çok düZgün bir adammış bravo. Polemik yaratmadan elazığ için çalışmak gerektiğini söylüyor. Bir mevlüt çavuşoğlu gibi düşünüyor. Tebrik ederim kendisini chpli olmayan bir malatyalı olarak

Metoo

Malatyaya inat elazigda en sonunda chp den milletvekili olarak sizi cikardi..akliniz fikriniz malatya ne olacak sizin bu haliniz 🙂

Neriman

Allah’ım ne boş işler, ellere varda bize yok mu. Ya Rabbel Alemin sen ıslah et

Gokhan

Bu konuşmanıyı yapacak bir malatyalı milletvekili yok yazıp verseler okuyamazlar bile tebrikler sayın vekile

Çetin

Çevre illerden Malatya, Bingöl ve Erzincan, Diyarbakır, Kahramanmaraş ve Gaziantep’e bakanlıklar verilmiştir. Deniyor, Bakan dan bahsediyor sadece, başlık yanıltıcı, orda kocaman 5 tane daha şehir var. Bölge müdürlükleri oldum olası bölgenin merkezi konumda olan şehri Elazığdaydi zaten dipnot.

Keşke

Keşke Malatya’nın da böyle vekilleri olsa

MALATYAPLATFORMU.

Malatya Malatya Diye Diye Çatlıyacaksınız…

Hakkı

Sesli gülüyorum

Emre

Gürsel Bey Elazığ gür sesi adam gibi adam bir akpli olarak onu hayranlıkla takip ediyorum ve kendisini coook seviyoruz Elazığ olarak evet 41 yıl sonra ilk Elazığ Chp vekili cıkardı oy verenlere de selam olsun ki bize Sevgi insanı karakterli bir vekil kazandırdılar…

Malatyalı

Malatya’nın derdinden çatlayacaklar bu Elazıığlar

Tatar Beyi

Kimsenin derdinden çatlamayız Malatyalı kardeşim. Yıllaaaaar sonra bir milletvekili bir şeyler söylemiş. Hemen çatlayacaklar… Arapkir Elazığın ilçesiydi. Rahmetli İnönü aldı. Kemaliye Çemişgezek alınıp Erzincana verildi. Yani Elazığı küçülttü. Eee tabi Elaziz vilayetine bağlı Malatya sancağı da 1921 de. Elazığdan alındı. Rahmetli İnönü yaptı bunları. 16 senedir Elazığa yapılan yatırım Elazığın 4 katı. Elazığlı bu haldeyken hakkına razı. Elazığ köy olsun diyenlere hep yardım eder. Yani Elazığlı çatlamıyor. Çatlasa böyle olmaz. Benim güzel kardeşim.

mehmet

geçmişe mazi derler elazığ şimdi malatyanın bir mahallesi eder anca

Tatar Beyi

541.000 binlik mahalle mi olur. canımın içi.

Haluk

o zaman 800.000 nüfuslu malatya ile kendini niye kıyaslıyorsunuz kardeşim.

malatyalı

Biliyoruz biliyoruz kardeşim. Elazığ’da Malatyalılara yapılan muameleyi de futbol takım taraftarlarınızın ettiği küfürleri de çok iyi biliyoruz. Zamanında Malatyaspor düştü diye yapılan kutlamaları da gördük! Ama emin ol Malatyalılar Elazığ’a, Elazığlıların Malatya’ya olduğu kadar kin beslemiyor. Bunu birçok gözlemime dayanarak söylüyorum.

Defne23

Emin misin?Burda kaç tane ilden bahsedilirken Neden MALATYA kendini manşet olarak aldı?Bu bir nefret ifadesi değil mi?Yaptığınız ne kadar da çirkin Malatya-Elazığ kardeşliğini bozan da sizin gibiler .Bunu böyle manşet yapmanız iyi oldu sizi tanısın insanlar .

Malatyalı

Madem böyle bir başlık atılması hata, peki siz neden bu başlığa ve nerede malatya ile ilgili bir haber olsa hemen o habere atlamaya çalışıyorsunuz?

Enver Genç

tatar beyi,cumhuriyet kaç yılında kuruldu.Yani sen daha cumhuriyetten önceki meseleleri anlatıyorsun.Malatya elazığa bağlıymış olabilir sizde diyarbakıra bağlıydınız.Efendim siz iki ilçeyle bitiyorsanız kusura bakmayın bitin.Adıyaman vilayeti malatyaya bağlıydı.Hemde 1954 de ayırdılar sayın tatar bey.İyi de oldu.Yahu nasıl bir halet i ruhuye içindesiniz.

murat

siz önce malatya’dan aldığınız bölge müdürlüklerini verin, sonra bakanlık isteyin. şehir hastanesi 30 büyük şehirden biri olan malatya’ya yapılacakken elazığ’a yapıldı.

Yavuz

Çok şükür Elazığın sorunlarını dile getirebilen ve mecliste konuşmasını bilen biri çıktı.Helâl olsun sana GÜRSEL BEY. Yıllardır Akp den milletvekilligi yapan kişiler mecliste oturmaktan başka ne yaptı ki malesef bende yillardir Akp ye oy verdim.Halen Malatya Elazığ düşmanlığı yapan bu cahillere ancak gülünür.Adam bakanlıktan bahsediyor Malatyaya yapılmış yatırımlardan bahsetmiyor.Ayrica Malatya-ya yapılan yatırımada seviniriz kıskanmayız

Alper

Haberi okuyup anlamadan boş konuşan malatyalı hemşehrilerim adına tüm elazığlılardan sizin vesileniz ile özür dilerim. Olur böyle arada

Faik

alper sen elazığlı değilmiydin?

Kemal

alper malatya adına özür dilemek i malatyalı olmuyan birine mi düştü.

Tatar Beyi

En az 60 senedir(ben biliyorum) Elazığda olan bölge müdürlüklerinin hangisi Malatyanın. Ondan öncedir muhakkak. Ben yanlış olmaması için bu tarihi veriyorum.

Murat Hasırcı

Cok seviysen git elazig a malatya da isgaliye yapma

Tatar Beyi

malatya da değilim. ne işim var malatya da. sn. özal, abisi korkut bey. recai bey.elazığ da çok kaldılar. selamlar

Bülent

bak ağzınla söylüyorsun.tatar bey.falan filan geldi kaldı diye.gelmişler ,kalmışlar.Demekki malatyalı siyasetcilerin senin düşündüğün gibi hasut düşünceleri yok.Kısaca sizin bahsettiğiniz kantar,bursada kestane tartar.

Kamil

tatar bey,Meteoroloji bölge müdürlüğü 60 yıldır elazığdamıydı?Malatya da değilmiydi.Malatya için çok önemli olan,anlık müdahalenin önemli olduğu bu kurumun faydası ençok elazığamı ,yoksa malatyayamı lazım? Bir düşün.yıllık 300 milyon dolar girdi sağlıyan bu ürünün getirisi doğuda herhangi bir ilde varmı? bu bölge müdürlüğü niçin elazığa aldırıldı.Niye aldırıldı.Ben söylüyeyim ağlıyarak aldılar.

Tatar Beyi

Evet dediğin bölge müdürlükleri elazığdaydı.
Bu anlık müdahale elazığ da neden olmuyor. alaska mı orası. Bütün bu kuruluşlar devletin malı. Metooroloji malatyada olsa hava daha mı sıcak olacak.
Malatyanın kayısısının yarısı elazığdan gidiyor. Haberin yok.Elazığdaki ağaçların yarısı kayısı.
komşu illerin hakkını yemeyelim. kalkınma ajansı toplantısına bingöllüler elazığdan geçip malatyaya gidiyor. tuncelililer de aynı. Mantık ortada hangi il varsa orada olur. Hükümetimiz Malatyaya çalışıyor.
sn. özal zamanında gaziantep yatırımlarını malatyaya götürdü. güzel kardeşim zorla olmuyor. Adıyamanın tarihi nemrutuna bile göz dikildi.
şehirler kendileri kalkınıyor. çok şükür elazığın hükümete ihtiyacı yok. kendisi büyüyor. elazığ doğunun kapısı. iyi geceler diliyorum.
Malatyanın kimseye ihtiyacı yok. Başka illere dokunmasın. Kendisi kendine yeter.

Celal

Merakımda soruyorum ; Yurdumuzda Meteoroloji kurulalı Malatya’da olan Meteoroloji Bölge Müdürlüğü için Beyler deresinde büyük bir bina yapıldı yakın zamanlarda.. Ancak ne gerekçe gösterildi ise Elazığ’a alındı.. oysa Malatya’da o kadar kaysı bahçesi iken .. Onları bakımı için hava durumu o kadar önemli iken. Neden alındığını bilen var ise lütfen belirtir misiniz?

  • Spor Toto Süper Lig
  • Tff 1 Lig
Takımlar O G B M A Y Av P
Beşiktaş 27 19 3 5 59 27 32 60
Galatasaray 28 18 4 6 55 23 32 58
Fenerbahçe 27 17 4 6 49 28 21 55
Trabzonspor 27 15 6 6 34 26 8 51
Hatayspor 28 13 7 8 48 35 13 46
Alanyaspor 27 12 7 8 41 27 14 43
Gaziantep FK 28 11 10 7 40 32 8 43
Fatih Karagümrük 28 11 8 9 43 37 6 41
Göztepe 27 9 9 9 37 32 5 36
Antalyaspor 27 7 14 6 25 30 -5 35
Sivasspor 27 7 13 7 31 32 -1 34
Konyaspor 26 8 8 10 33 31 2 32
Yeni Malatyaspor 28 7 10 11 35 39 -4 31
Kayserispor 27 8 7 12 22 32 -10 31
Kasımpaşa 27 8 5 14 30 43 -13 29
Başakşehir FK 28 7 8 13 30 45 -15 29
Çaykur Rizespor 27 6 10 11 31 44 -13 28
MKE Ankaragücü 27 7 5 15 31 45 -14 26
BB Erzurumspor 27 6 8 13 26 43 -17 26
Denizlispor 27 6 6 15 26 48 -22 24
Gençlerbirliği 27 5 6 16 22 49 -27 21

Malatyahaber.com © Copyright Tüm Hakları Saklıdır

MalatyaHaber.com'da yayınlanan her türlü yazı ve haber kaynak belirtilmeden kullanılamaz. Sayfalarımızda kaynak belirtilerek yayınlanan haberler ilgili kaynağa aittir ve bu haberlerin kopyalanması durumunda, tüm sorumluluk kopyalayan kişi / kuruma ait olacaktır. Başka kaynak veya gazeteden alıntı yazarlar ve site yazarlarına ait yazılardan dolayı MalatyaHaber sorumlu tutulamaz...